Het is nu wo 08 mei 2024, 11:21

Alle tijden zijn GMT + 2 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Nadège
BerichtGeplaatst: wo 16 jan 2013, 21:04 
heb hier eindelijk eens tijd voor ... :D
Nadège dus ... 34 jaar ... getrouwd met Wim alias 'James' en mama van 3 kindjes ... Mathieu, Hélène en Cédric, 10, 8 en 4 jaar ...
in het dagelijks leven ben ik secretaresse bij Bobo in Tremelo, ik hou dus van mooie kleren e.d. zoals de meeste vrouwen denk ik ... al wordt dit niet direct gelinkt aan een vrouw die autocross rijdt ... verder ga ik vaak joggen met onze hond en fitness ik vaak ...
in 2005 begon ik met autocross met een Golf 2, 1300cc ... ging hard vond ik toen :lol: ... jaartje later kwam er een Honda Civic 1500cc16v ... leuke wagen en ook paar overwinningen mee behaald bij VACB waar ik toen altijd reed maar toen was er nog geen dameskampioenschap ..
2007 kwam ik voor de eerst aan de start bij NVACT met mijn Opel Vectra 2.5V6 ... cross na cross ellende en gesukkel tot in juli hij op punt stond en goeie resultaten reed ... ik eindigde nog 2de in het eindklassement na Sabine Heylen ... 2008 was ik 3 weken bevallen van mijn jongste zoon Cédric toen ik toch aan de start kwam voor het kampioenschap ... fantastisch jaar en ik werd kampioen bij de dames ... ik reed ook af en toe bij de VACB en ook eens bij de ASUZ ...
nu 2012 rijd ik met een Opel Astra 2l 16v ... heel tevreden over mijn wagentje al was het in het begin wennen aan de 'kleine' auto ... :P
zo ... in het kort mijn crosservaring en wie ik ben en wat ik doe
Groetjes x Nadège


Laatst gebumpt door Anonymous op wo 16 jan 2013, 21:04


Meld dit bericht
Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 2 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by TBF Photoshop Forum
phpBB.nl Vertaling