Het is nu di 30 apr 2024, 20:19

Alle tijden zijn GMT + 2 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Tom X1
BerichtGeplaatst: wo 21 maart 2012, 13:41 
Offline

Geregistreerd: di 06 maart 2012, 11:37
Berichten: 10
Hey iedereen,

Ik ben Tom, mede oprichter van het WB Motorsport team. Ons team is in 2004 opgericht door drie vrienden. Het aantal leden is sinds dien wel aangegroeid. We rijden vooral de endurance crossen mee. We zijn gestart met hoofdzakelijk ford, goedkoop en overal te vinden. We hebben ook wel andere merken gehad waaronder Mitsubishi, Opel, Seat, Audi, Volvo en nog meer van dat. Ik ben lange tijd moderator geweest op het autocrossforum, daarvan zullen sommigen mij misschien nog wel kennen. In 2010 heb ik samen met mijn broer een Daihatsu Charade 1.5i klaargemaakt. Een fijn seizoen gereden en vorig jaar een nieuwe 1.6 motor ingelegd. Ikzelf heb drie jaar in Zolder circuit gereden. Het plan was om onze Charade klaar te hebben voor het seizoen 2012, maar in augustus 2011 ben ik bertrokken geraakt in een zeer zwaar verkeersongeval met m'n motor... Een onvoorzichtige, verstrooide autobestuurder heeft mij op een heel domme manier van de weg gereden. Ik ben in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht. Ik had een gebroken enkel, m'n linker elleboog op 10 plaatsen gebroken, m'n rechter pols zeer ernstig verbrijzeld en de vingers ontwricht en gebroken, een gebroken kaak, een hersenbloeding en een hersenschudding. Verder nog wat schrammen en vol blauwe plekken. Beetje bij beetje begint alles te genezen maar de rechter pols is een groot probleem. Die kan ik nog nauwelijks bewegen en drie keer in de week werkt de kinesist daar nog aan. In mei 2012 mag ik proberen om weer te werken, als dat nog mogelijk is met die pols. Door dit ongeval is crossen voor mij niet meer mogelijk, met een auto over ruw terein gaan knotsen is te pijnlijk. Wel ga ik terug proberen om in Zolder te kunnen rijden, maar dat zal de toekomst wel uitwijzen. Mijn broer zal mogelijk nog wel gaan rijden met de Charade. Meer info kan je vinden op onze website: www.wbmotorsport.be


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 2 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by TBF Photoshop Forum
phpBB.nl Vertaling