Het is nu do 18 apr 2024, 08:45

Alle tijden zijn GMT + 2 uur




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: verandering in de endurance.
BerichtGeplaatst: zo 08 apr 2012, 18:02 
Offline

Geregistreerd: vr 27 jan 2012, 06:59
Berichten: 37
Rol: Bestuurslid
de A en B reeks gaan samen rijden.
inschrijven van 11.00 uur tot 12.00 uur.
start om 13;00 uur tot 15.00 uur dan half uur pauze en dan tot 17.30.
dus er worden 4 uren verreden.
ER MOGEN GEEN KEVERS OF SPRINTERS MEER DEELNEMEN AAN DE ENDURANCE.
ik hoop op een sportief verloop.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Verandering in de endurance.
BerichtGeplaatst: zo 15 apr 2012, 09:31 
Offline

Geregistreerd: zo 29 jan 2012, 10:10
Berichten: 16
Crossauto: n.v.t.
Rol: Bestuurslid
Beste collega crossers, inrichters en mensen die de autosport liefhebben,

Er blijkt nog al wat wrijving omtrent de endurance.
De nvact probeert langs alle kanten het voor iedereen goed te doen.
Voor de nvact is het moeilijk om de inrichters, de piloten en het publiek tevreden te houden.
Het zijn de vlaggenmannen die door weer en wind voor ons op komen draven en de nvact is er om alles in goede banen te leiden.
Voor hen een dikke pluim:!: :!: (ga er zelf maar eens staan, zonder deze toppers geen cross)

Helaas zet de trend zich voort dat er minder rijders en publiek komt naar de endurance.
Vergeet niet, we zitten allemaal in een diepe crisis.
Voor de inrichters is het belangrijk dat de endurance daadwerkelijk geld op levert of dat er geen zwaar geld bij moet.
Daarbij komt de eigenaar van de grond vaak om de hoek kijken, die na de cross zijn land wil bewerken, daar groeit niets als de gele grond boven ligt en de zwarte eronder.
Ook deze mensen moeten we te vriend houden omdat hun de grond afstaan. ( door gemeente worden er vaak ongeveer plaatsen aangewezen i.v.m. geluid enzv.)

Om een nog langer verhaal kort te maken.
Help met goede argumenten de nvact een stapje vooruit.
Ga niet zeuren op het gastenboek daar is een forum voor, zet je naam bij je bericht.
Ik hoop op veel reactie waar de nvact wat mee kan.

keep the sport alive ;)
Johny kools Autocross Alphen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: verandering in de endurance.
BerichtGeplaatst: zo 15 apr 2012, 09:34 
Offline

Geregistreerd: zo 29 jan 2012, 10:10
Berichten: 16
Crossauto: n.v.t.
Rol: Bestuurslid
Beste,

Ik reageer even op de goede manier, ik doe dit uit eigen beweging, autocross Alphen of de nvact staat er totaal los van.
Ik ben voorstander om de endurance samen te zetten. Dat is nu gebeurd.

Graag tot ziens op 21 & 22 April in Alphen.

Johny kools
701 o-


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: verandering in de endurance.
BerichtGeplaatst: zo 15 apr 2012, 10:51 
Offline

Geregistreerd: di 07 feb 2012, 21:20
Berichten: 5
Crossauto: corsa b gsi x16xe endurance uacvb
zoals op het gastenboek

4uur op zo een ovaal is te veel
als de parcours creatiever worden gaat er meer volk komen rijden
volgens mij ik rij bij de bond uacvb en afentoe bij nvact
het seizoen ligt nu stil bij uacvb miss moet ze er op inspelen voor meer volk....


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: verandering in de endurance.
BerichtGeplaatst: ma 16 apr 2012, 21:32 
Offline

Geregistreerd: ma 16 apr 2012, 14:47
Berichten: 2
Crossauto: BMW 327 IX
Beste Allen


Graag wens ik hier zoals gevraagd door Johny Kools een reactie te posten zodoende dat hier evt kan worden over nagedacht worden en idd de NVACT op een constructieve manier kan verder doen wat betreft de Endurance crossen.

Op een gegeven moment haalt hij aan dat er spijtig genoeg te weinig piloten en publiek naar de NVACT crossen komen, hier kan je spijtig genoeg niet naast kijken, maar hier komt dan mijn verhaal.

Voor alle duidelijkheid , ik wens HIER NIEMAND mee aan te vallen of te kwetsen

Ik rij al meer dan 6 jaar autocross, heb tot 2 jaargeleden op de NVACT endurance gereden, in de A reeks waren er toen nog gemiddeld 40 tal piloten met soms zelfs meer, op de b reeks was het max 20. Nu 1 jaar later kom je op elke reeks amper op 10 piloten! ?? Hoe komt dit ?

Spijtig genoeg heb ik dit weekend zelf iets mogen meemaken wat niet zo tof is, als piloot van een andere endurance crossbond die inderdaad in delay zal starten, dachten we met enkele piloten eens naar Meer te komen, ik als trouwe supporter en ex NVACT-er promootte zelfs de NVACT, zelfs des ondanks men mij de opmerking maakte dat er daar “precies een begrafenis sfeer hing”

Na ongeveer 1 uur rijden werd ik achteraan in de bocht waar het redelijk zwaar stond geraakt door een andere crossauto waardoor ik op mijn beurt een corsa raakt en samen met de corsa in de greppel belandde(trouwens sorry aan de corsa rijder) als je staat te wachten duurt het zowieso lang en uiteindelijk kwam er een jeep die dan eerst de corsa eruit trok(geen probleem) dan vervolgens een praatje maakte met een vlaggenman(wel een probleem want ik stond daar maar te staan) en dan uiteindelijk werd ik uit de greppel werd getrokken. Eenmaal vertrokken mocht ik direct weer stoppen voor een ….. ZWARTE vlag ??? Ok eenmaal gestopt om hopelijk te horen te krijgen waarom ik zwart krijg werd ik toeGESCHREEUWD dat ik 2x toeren moest blijven wachten voor onsportief rijgedrag ???!! Excuseer ?

Swat , ik rij dan maar verder maar merk al gauw op dat bij het passeren van elke vlaggeman hun gezichten mijn voertuig volgden , later bleek dat de toeschouwers diezelfde indruk hadden. ?

Raar , kijk ik rij niet onsportief en wens dan ook niet zo behandeld te worden, integendeel ik ben me bewust met welke auto ik rij en welk vermogen hier achter zit, ben me nog meer bewust dat we met zijn allen HARD moeten werken voor die 3(4) uur hobby en uitleving, dus geloof me ik zal altijd respect hebben voor andermans materiaal.Heb nopg nooit een zwarte vlag gehad, wat op zich genoeg zegt!

Dat ik later op een berg zand terecht kwam(links) en rechts een serieuze bluts, en mijn draagarmvan de auto gebroken ,mijn pols verstuikt is, verhaal ik op niemand, maar dat telkens wanneer ik 2 rijders wou en kon voorbijsteken de deur werd dichtgedaan, vind ik wel een gedrag dat niet duidt op een “ welkom aan vreemde rijder”

Ik wil enkel maar zeggen dat iedereen al eens een fout maakt , maar daarom niet wenst uitgekafferd te worden of, en dan spreek ik niet alleen voor mij, zich niet welkom voelen in het “selecte groepje van NVACT”

En DAT IS SPIJTIG voor al die VLAGGEMANNEN die er telkens maar weer staan, soms in gevaarlijke posities, voor al die jongens die elke week met hun zuur verdiende centen proberen even te ontstressen.

Het is zoals Svengsi zegt, het is nu de moment om reclame te maken , bvb de UACVB ligt al zeker stil tot 29/7
Maar geef de jongens dan het gevoel dat ze welkom zijn en niet “een vreemde eend die niet in die vijver hoort”

Ik hoop dat de NVACT er terug komt zoals ze een paar jaar geleden veel betekende (ook) voor de Endurance rijders.

Mvg “sportieve “ groeten


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: verandering in de endurance.
BerichtGeplaatst: di 17 apr 2012, 17:33 
Offline

Geregistreerd: di 07 feb 2012, 21:20
Berichten: 5
Crossauto: corsa b gsi x16xe endurance uacvb
die corsa die ge bedoelt was ik dus

ik dacht da gij mij had gestoempt
wist ni da gij ook waart aangereden

maar heb ook zo het gevoel dat ge beschrijft
maarja


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: verandering in de endurance.
BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2012, 16:44 
Offline

Geregistreerd: zo 08 apr 2012, 22:58
Berichten: 2
Crossauto: sprinter
Rol: Mechanieker
Paar ideetjes misschien!! 1) misschien dat de organisator twee affiches maakt één voor endurance en één voor de sprint. 2) op de site misschien een aparte kolom voor de endurance. 3) misschien ook proberen het prijzengeld beetje hoger maken. En laatste ideetje dat ik heb maar denk ik niet alleen over is dat IEDEREEN respect toont voor mekaar en geen vriendjespolitiek!!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: verandering in de endurance.
BerichtGeplaatst: za 28 apr 2012, 08:50 
Offline

Geregistreerd: zo 29 jan 2012, 10:10
Berichten: 16
Crossauto: n.v.t.
Rol: Bestuurslid
Prijzengeld hoger maken lijkt me niet een goed idee. Wie moet dat gaan betalen?
Als een inrichter geen rijders heeft zijn er geen inkomsten, waar komt dan het geld vandaan?

Eerst alles weer op de rit zetten en daarna verder kijken.
Misschien is het een idee om het kampioenschap af te schaffen en geen speciale schokdempers meer toe te laten.

Er zijn vast nog mensen die meer ideeen hebben?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: verandering in de endurance.
BerichtGeplaatst: za 28 apr 2012, 10:01 
Offline

Geregistreerd: vr 27 jan 2012, 06:59
Berichten: 37
Rol: Bestuurslid
prijzen geld omhoog is geen optie.
en elke rijder is bij ons het zelfde er wordt zeker niet aan vriendjes politiek gedaan.
wij hopen natuurlijk dat er wat meer rijders gaan komen zowel voor de inrichters als voor nvact.
en ideeen zijn altijd welkom om de endurance weer wat op te krikken.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: verandering in de endurance.
BerichtGeplaatst: za 28 apr 2012, 12:15 
Offline

Geregistreerd: di 07 feb 2012, 21:20
Berichten: 5
Crossauto: corsa b gsi x16xe endurance uacvb
maar de parcours kan da ni beter als ge kijkt wa een parcour de reekse zondag kregen in meer:p
da was wl wa anders dan diene zakdoek waar 20 a 25 oto's achter elkaar rijden


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 2 uur


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by TBF Photoshop Forum
phpBB.nl Vertaling