Crossauto: Mitsubishi Colt 1.6
't is een domme opmerking, iedereen heeft het wel gezien. Maar kan er iets aan de spam gedaan worden. Van de 12 nieuwe berichten sinds gisteren zijn er 11 spam bij... alles belast het forum en zo word het allemaal een beetje onoverzichtelijk, niet?
Ik was op het vroegere autocrossforum moderator. Daar hield ik een oogje in het zeil dat zo'n zaken verwijderd werden en beheerde mee de goede gang van zaken. Als het bestuur dat goed vind wil ik me daar wel weer mee bezig houden hoor. Dat is een kleine moeite en het forum ziet er plots een stuk aantrekkelijker uit. Laat maar weten of jullie het wat vinden.
Rol: Bestuurslid
ik beheer zelf dit forum niet dit doet die de site voor ons gemaakt heeft. en die is vandaag terug thuis gekomen en gaat er iets aan doen sorry voor het ongemak.
Crossauto: Mitsubishi Colt 1.6
De spam begint terug erger te worden hé. Kan er misschien nog eens iemand naar kijken, want ik denk toch niet dat er zoveel mensen op zoek zijn naar blauwe pillekes etc...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum