home  ::  contact  ::  links  ::  facebook  ::  login
» Gastenboek
image-top-7
» Gastenboek

Welkom op het gastenboek van NVACT. Wij verzoeken u graag om een bericht in je eigen naam te plaatsen in verband met het misbruiken van het gastenboek. Voor meer diepgaande onderwerpen kun je terecht op ons forum!


 Naam *
 E-mail
 Website
 Bericht *
* Verplicht

Anti-spam maatregel
Gelieve de tekst/cijfer-combinatie in het veld in te geven.
captcha

(1083)
(913) stef
8 mei 2013 om 17:14:27

het zou misschien nog een goed idee zijn ja om een ideeën bus of klachten bus tezamen op te hangen elke cross en de nvact die elke keer leest na de cross ,kunnen ze in 1 keer een ideeën er uit pikken en die eens uitvoeren en kijken hoe het dan verloopt wie niet waag niet wint zeg'k altijd en hiervoor hoeven echt geen namen bij te staan als het om slechte of goede commentaar gaat

(912) Josephine
8 mei 2013 om 16:40:31

@ 924 Wil je zeggen dat op de crossen waar al doden en gewonden gevallen zijn de veiligheid niet in orde was? Ik vind dat een vrij krasse uitspraak voor die inrichters als ze dit lezen. Vooraleer je iets schrijft denk eerst na.
Als ik van NVACT was ik zou het gastenboek (klachtenboek) sluiten. Het is altijd een hoop gezeik. Als de crossen goed verlopen wordt er niks gezegd. Maar ja die hier altijd zeuren weten niet wat een cross inrichten is vermoed ik. Dus laat dit gezeur a.u.b. ophouden. Het is niet meer leuk.

(911) d-minus
8 mei 2013 om 14:12:23

Om even te antwoorden op dit bericht van ...(912)

kvon het ook geen waardige baan, oke als er water op moet om stof te voorkomen. maar de halft was al goed geweest.
iedereen wet dat die grond in beerzel geenwater intrekt.
en zo ook de greppels, waren dees met het paard en trek ploeg aangelegd ?
veiligheid was er niks.
op de 4 vorige crossen was alles goed geregeld,
hoopelijk op de crossen die gaan volgen ook.

gr

Wablief??? op vorige crossen waren er greppels bij die minder diep waren ook. Dat ik schrik had om kinderen aan de nadars te zien staan. Het heeft toen niet veel gescheelt of er zat een auto over de 'greppel'. Dus neen ik ga niet akkoord, je haalt gewoon uit naar het Numa-team. De cross van beerzel was een goede cross. En elke cross heeft zijn plus en minpunten. Maar we mogen inderdaad blij zijn dat er nog crossen kunnen gegeven worden!

groetjes

(910) Izy
8 mei 2013 om 13:55:52

Aan diegene die altijd commentaar hebben over de crossen: RICHT ZELF EENS EEN CROSS IN! En als je dan tog commentaar op het gastenboek zet, zet je naam er dan bij ipv anoniem...

(909) --
8 mei 2013 om 10:33:17

het duurt gewoon zo lang tot dat er gewonden of doden vallen bij de nvact. met die tsja hoe jullie het noemen greppeltjes..... dat het bestuur van nvact daar zelf nie op let, da zie iedereen dat levensgevaarlijk is
en ZONDER overal aan crossen mag dat wel ????

slechte zaak, ik zeg beter opletten ze.

(908) crosser.
7 mei 2013 om 21:23:36

Gezellig zo'n gastenboek! Amai!
Ook goed voor de sfeer.
Misschien is het iets om een brievenbus op de cross te plaatsen zodat mensen/rijders hun klachten/opmerkingen kwijt kunnen?
Iedereen doet zijn best, klaar.
Over de superfinale in Merksplas is toch ook niks meer gezegt...
Van foutjes leert men op naar de volgende cross.

(907) crosser.
7 mei 2013 om 21:23:34

Gezellig zo'n gastenboek! Amai!
Ook goed voor de sfeer.
Misschien is het iets om een brievenbus op de cross te plaatsen zodat mensen/rijders hun klachten/opmerkingen kwijt kunnen?
Iedereen doet zijn best, klaar.
Over de superfinale in Merksplas is toch ook niks meer gezegt...
Van foutjes leert men op naar de volgende cross.

(906) glekke
7 mei 2013 om 20:30:30

voor sommige piloten is het toch nooit goed hé. dag ervoor sproeien niet goed en als het dan tussen de reeksen gebeurd dan beginnen ze ook te klagen. dat hebben we ook al eens voor gehad.Sproen ze niet dan klagen ze over teveel stof. Als jullie auto's niet mogen vuil worden stop dan en koopt ne fiets dan kan je op propere wegen rijden en worden ze niet vuil. Voor mij persoonlijk was het een geslaagde cross. En ivm veiligheid als er iemand met snelheid ineens geen remmen meer heeft dan mag je me is uitleggen hoe zo iemand veilig kunt laten stoppen.Numa jullie cross was ok.

(905) stef
7 mei 2013 om 18:36:10

idd , als je hier van commentaar geeft houwt men je op de cross soms al in het oog als het ze grofweg gezegt niet aan staat , een cross regelen is idd niet simpel wij doen er elk jaar ook 1 maar terrein savonds blank zetten op soort van klei grond achtige niet zo goed idee jongens , het is allemaal niet simpel weten wij ook maar je moet wel beetje realistisch blijven , terwijl men aan het kilveren is kan er als er een vat klaar staat ,gerust 1 vatje bij op gedaan worden tijdens het kilveren geen tijd verlies zoals sommigen zeggen en toch besproeid , hou er aub wat rekening mee volgende crossen dank u,
groeten stef

(904) @ eric
7 mei 2013 om 16:21:18

Waarom zou je er je naam moeten bijzetten ? om dan op de cross NOG meer geviseert te worden door jullie .. nee bedankt !!

 
img_5317 img_5316 img_5315
wij zijn nog op zoek naar vlaggemannen of vrouwen. mocht je intresse hebben neem dan contact met ons op. carla.van.der.vloet@pandora.be of 0478212287...