home  ::  contact  ::  links  ::  facebook  ::  login
» Gastenboek
image-top-8
» Gastenboek

Welkom op het gastenboek van NVACT. Wij verzoeken u graag om een bericht in je eigen naam te plaatsen in verband met het misbruiken van het gastenboek. Voor meer diepgaande onderwerpen kun je terecht op ons forum!


 Naam *
 E-mail
 Website
 Bericht *
* Verplicht

Anti-spam maatregel
Gelieve de tekst/cijfer-combinatie in het veld in te geven.
captcha

(1277)
(1027) luc
24 november 2013 om 12:34:16

waarom niet de zelfde dag piloten en inrichters vergadering voor en namiddag zondag

(1026) jami
21 november 2013 om 08:21:11

spiegels teug veplichten , dit om de ongevallen een beetje te voorkomen

s klasse open stellen voor gaskleppen zoals europokal en vacb , dit om meer piloten te krijgen

regelement vroeger online plaatsen nu er toch geen vergadering is

piloten voor een jaar inschrijving laten betalen zo ben je iets zekerder van de opkomst op een cross

een weekend inrichten voor de cross begint om alle auto s volledig te kunnen keuren , een plaats met een brug enzo , dan moet er nadien op de cross zelf enkel nog kleine controle s gedaan worden

(1025) kees de jong
20 november 2013 om 18:39:04
email

Waneeer wordt het regelement van 2014 bekend gemaakt?

(1024) carla
18 november 2013 om 13:32:30

Welk voorbeeld van VACB

(1023) luc
17 november 2013 om 10:22:41

waarom geen piloten vergadering omdat er te wening zyn ik zou ze verplicht te komen anders is het weer als vorige jaar weten sommigen weer van niets en doen gewoon wat ze willen neem en voorbeeld aan vacb

(1022) Voske
13 november 2013 om 21:43:21

Ja, mss zijn die trager maar dit is zo tussen verschillende klasses en budgetten hé. Zo is de T-klasse mss wat aantrekkelijker voor iemand die er geen 1000den euro's tegen wil smijten.

(1021) Kevertje
13 november 2013 om 21:04:20

Een splitsing t1 en t2 naar minimum hoogte... Wat gaan we dan krijgen een t1 reeks waar niemand komt naar kijken? 3 of 4 wagens die amper vooruit gaan en meestal het einde van de cross niet halen... Maak er gewoon reeks -1600 en + 1600 van en wat maakt het uit als je europokal gereden hebt of niet... Eigenlijk zou je dan van elke reeks een tweede reeks moeten maken voor de mannen die europokal rijden... Een feit is dat de mensen voor spektakel komen kijken...

(1020) Kevin
12 november 2013 om 20:28:28

Da's idd veel geld vo alleen al de verzekering, en naar een urencross komt altijd minder volk kijken dan sprint. Ook mss samen met urencross oefendag voor sprinters laten doorgaan dan is er toch iets extra om te zien, kweetni of dat dit jaar een sucses was ? Of een soort regio reeks die dag te doen tussen pauze, is ook oefening voor zondag, en wa spectakel.Hopelijk worden er hier nog wa urencroskes georganiseerd. Mvg kevin

(1019) Carla
12 november 2013 om 19:11:47

We moeten voor 1 dag cross in te richten 1185.- euro betalen aan de AXA verzekering (BA + vrijwilligers). Als je dan niet veel piloten hebt, moet er altijd geld bij.Dit is gewoon knudde. En zonder verzekering rijden is zeer riskant en officieel mag het ook niet van de gemeente.Het vervelende is ook nog, dat alleen AXA auto sport verzekerd.

(1018) Voske
12 november 2013 om 19:11:41

Mss een ander reglement maken om de T1 en T2 te splitsen?
Of je nu dit jaar T1 of T2 reed, maakte niet veel uit want er reden toch dezelfde wagens mee.
Zet er bij de T1 bv een min. hoogte op het dak, dan zijn de snelle professionele wagens toch normaal al in de T2. Moesten er dan niet genoeg rijders zijn in de T1 kunnen ze nog samen rijden maar dan is het kampioenschap mss wel terug wat eerlijker.

 
img_3934 img_3933 img_3932
wij zijn nog op zoek naar vlaggemannen of vrouwen. mocht je intresse hebben neem dan contact met ons op. carla.van.der.vloet@pandora.be of 0478212287...