home  ::  contact  ::  links  ::  facebook  ::  login
» Gastenboek
image-top-9
» Gastenboek

Welkom op het gastenboek van NVACT. Wij verzoeken u graag om een bericht in je eigen naam te plaatsen in verband met het misbruiken van het gastenboek. Voor meer diepgaande onderwerpen kun je terecht op ons forum!


 Naam *
 E-mail
 Website
 Bericht *
* Verplicht

Anti-spam maatregel
Gelieve de tekst/cijfer-combinatie in het veld in te geven.
captcha

(1277)
(637) Jeroen
7 augustus 2012 om 22:28:33

@ Kaspar: Waren er auto's dan waar een sper is in gevonden?

@Rick: De shovel in rijkevorsel kon inderdaad nog wat bijleren maar vond de persoon met de ford het toch prima doen, elke keer als het even stil lag doordat er bijvoorbeeld veel wagens afgesleept moesten worden trok deze chauffeur vlug de grootste gaten dicht!

(636) kaspar
7 augustus 2012 om 21:09:45

hoe zit het met de autos waar een sper in is bevonden?

mvg

(635) eric
6 augustus 2012 om 19:08:12

de punten van rijkevorsel zullen pas volgende week op de site komen die de punten op site zet is een weekje met verlof.

(634) rick
6 augustus 2012 om 15:45:50

In rijckevorsel was de baan groot genoeg. Kleinere banen maken soms mooiere wedstrijden. Wat wel minder was was het cilverren. Amai. En dan die shovel. Die maakte het aleen erger. Ik heb het zeker wellis beter gezien. Verders een mooie crossen gezien!

(633) Bram
5 augustus 2012 om 19:53:26
email

Groot gelijk, Verrybert: onbegrijpelijk dat bepaalde wagens gisteren in Rijkevorsel toegelaten werden in de A-REEKS!

Zeker als je dan weet dat er op bepaalde momenten welgeteld 1 auto van de B-REEKS op de baan was: daar kunnen ze nog wat gezonde concurrentie gebruiken, denk ik dan.

Ik herinner me nog goed de woorden van op de pilotenvergadering begin dit jaar: "We gaan dit jaar zeker strenger keuren, en die afgezaagde, verstevigde wagens zoals in Merksplas vorig jaar, die komen niet meer in de A-REEKS"...

Spijtig dat het zo moet lopen, vooral voor de jongens die zich wel aan het reglement proberen te houden...

(632) verrybert
5 augustus 2012 om 08:47:45
email

Mag ik even 2 quote's uit het algemeen enurance regelement hier zetten aub?

deze komt uit het reglement van de A-REEKS en staat zelfs in het vet
"Met een afgezaagd gaat mag niet gereden worden --> naar B reeks"

en de 2de, helemaal onderaan het reglement:
"Tegen dit reglement is geen verhaal mogelijk en er zal niet van af geweken worden."

meer heb ik niet te zeggen!

(631) zondagrijer
5 augustus 2012 om 07:38:46
email

erg weer en klein rot veld in rijkevorsel!!!!!!!

(630) crossfan.
4 augustus 2012 om 18:35:42

Algmeen technich reglement geeft aan: 26. De deuropening mag niet verlaagd worden.

@ sam: Ik neem dus aan dat er wel een plaat zit i.p.v. een deur?

Anders lijkt het dat de auto niet aan het reglement voldoet en je niet mag rijden!

(629) kevin
3 augustus 2012 om 22:41:03

Schakelaar aan de bestuurderszijde is verplicht bij nvact, da's nu rap geplaatst he ! Orginele deuren is alleen bij balken verplicht denk ik.
Zie reglement per klasse, kan je zo zien vo welke reeks je wagen voldoet.

Grts kevin

(628) sam
3 augustus 2012 om 19:03:52
email

dag,

wij zouden zondag willen komen rijden in rijkevorsel,
we zijn van de vacb die nogmaals niet kan doorgaan

wij hebben wel geen origenele deuren, en een trekknop om de motor stil te leggen, is dat verplicht of niet?

wie kan ik best bellen voor meer info ivm het reglement?

grts

 
img_3934 img_3933 img_3932
wij zijn nog op zoek naar vlaggemannen of vrouwen. mocht je intresse hebben neem dan contact met ons op. carla.van.der.vloet@pandora.be of 0478212287...