home  ::  contact  ::  links  ::  facebook  ::  login
» Gastenboek
image-top-9
» Gastenboek

Welkom op het gastenboek van NVACT. Wij verzoeken u graag om een bericht in je eigen naam te plaatsen in verband met het misbruiken van het gastenboek. Voor meer diepgaande onderwerpen kun je terecht op ons forum!


 Naam *
 E-mail
 Website
 Bericht *
* Verplicht

Anti-spam maatregel
Gelieve de tekst/cijfer-combinatie in het veld in te geven.
captcha

(1277)
(387) koen
21 januari 2012 om 18:17:32

hoe groot moeten de balken nou zijn bij een balken auto ??
staat nerges omsgreven in het regelement !?!

gr

(386) Martijn
20 januari 2012 om 16:15:00
url  email

Nieuw reglement online! Als je het reglement al eens bekeken had, even in de pdf zelf de pagina vernieuwen, zodat je de laatste versie kunt zien.

(385) rolf
20 januari 2012 om 09:40:38
url  email

iedereen een sportief 2012 toegewenst

voor opgesnedenbanden, noppen en rallybanden, ect ect
kan je altijd even op de site kijken
rolf

(384) eric
20 januari 2012 om 09:26:32
email

wij zijn nog op zoek naar vlaggen mannen of vrouwen wie interesse heeft kan contact met ons opnemen.

(383) gizmo
19 januari 2012 om 09:31:00
email

kalender jongens er zijn mensen di maand op voorhand verlof moete aan vragen mvg gizmo

(382) dave geysels
16 januari 2012 om 19:33:08
email

heb eens een vraagje heeft er iemand cross banden op overschot voor 14" velgen of wilt wisselen tegen 13" cross banden ?
0473233744 alvast bedankt

(381) Joris
16 januari 2012 om 17:30:57

een HOOFDstroom schakelaar heeft volgens mij als doel ALLE electriche circuits af te zetten. anders zouden ze het beter een NAFTPOMPschakelaar noemen.

enne heel de discutie mag mijn part stoppen hoor. of die schakelaar nu boven of onder, liks of recht , voor of achter staat maakt toch ni uit. als ge hem nodig hebt staat hij altijd aan de verkeerde kan (daar helpt de wet van Murphy wel mee)
Ter info, op de pilotenvergadering is beslist om deze passagierskant te zetten omdat hij dan niet altijd in de weg van de piloot zit. Bedoeling is om een standaard shakelaar binnen te plaatsen en deze mbv een kabel langs buiten ook te bedienen.
Want als je naar duurdere systemen gaat waren we nu al 3 pagina's aan het discutieren dat het te duur zou zijn...

(en nu genoeg gezeverd...)

(380) Marc
16 januari 2012 om 07:21:18

OK dan:

In Algemeen technisch reglement:
"De auto moet voorzien zijn van een hoofdschakelaar.
Deze moet zowel door de piloot (met zijn gordel aan) vanuit de bestuurderszetel als van buiten de auto (rechter kant van de auto) bediend kunnen worden.
De bediening buiten de auto moet duidelijk zichtbaar gemarkeerd zijn.
Als de hoofdschakelaar uit is moet het ingeschakelde stoflicht blijven branden."

Dan in de bijkomende reglementen voor de alle specifieke klasses alles wat naar de hoofschakelaar verwijst verwijderen.

Dit is wat ik uit onderstaande reakties van rijders (Rob, Olf, Bjorn) nu heb begrepen. Van het bestuur (Eric?) ben ik niet veel wijzer geworden.
Ik ben er van uit gegaan dat het stoflicht inderdaad moet blijven branden, zoals dat ook bij Eurpokal geldt

Grtn
Marc

(379) rob
15 januari 2012 om 22:56:49

in het reglement staat dat het stoflicht constant moet kunne branden.
grtz

(378) crosser
15 januari 2012 om 22:30:26

marc dan moet jij volgende keer een reglement maken het zal dan wel goed zijn

 
img_3934 img_3933 img_3932
wij zijn nog op zoek naar vlaggemannen of vrouwen. mocht je intresse hebben neem dan contact met ons op. carla.van.der.vloet@pandora.be of 0478212287...